you know you love me xoxo

HEJ
marlene är inte längre med oss,det är tråkigt
det är KUL att hon lämnade oss varsin chokladkalender!! förgyller varje morgon,tack marlene!!

annars har denär veckan vart fylld med jobb,vet itne hur mycket jag jobbat menmen pengar rullar in som de ska antar jag
annars så har vi bokat resa till GÖTEBORG nästa helg,hotell,julmarknad,shopping,svensk mat osvosv
det kommer bli guld,jag längtar!

nu väntar jag på josse som har bakat lussebullar åt mig,den ska vi äta och se gossip girl,vårt nya tidsfördriv,när vi itne jobbar vill säga
uppstigning 0800 imorgon för ännu 8 timmars arbete
HADE

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig annis!

2010-12-05 @ 23:47:59
Postat av: ak

"svensk mat" vad äter norrmännen?

2010-12-06 @ 23:10:04
Postat av: annaboman

man får aldrig vara anonym och kommentera!!?



och ak det är mer vad de inte äter,de äter inte falukorv,köttbullar,bullens osvosv

HADE

2010-12-07 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0