100205

FREDAG
en bra dag ändå,steg upp tidigt för att gå på hemköp och ta ut pengar till eva
fick inte ta ut pengar så jag gick hem och sov lite till
sov faktiskt lite för länge så jag fick slänga i mig min frukost,jag är hungrig!
jobb hela dan idag och sen värsan ikväll,jag taggar!

snart kommer august och gör mig sällskap,då ska jag äta min jättegoda taco matlåda
jag längtar!!!!

annars är jag inte ledig förrän på tisdag,jag längtar efter att få åkaaaa
särskilt nu då det kommit en masssa snöööööö
GÖTT

pusshej

Kommentarer
Postat av: jossanb

hola amigo

tänkte på en sak...cissi och robban ska till yhai i sommar. Jag blev rfuktansvärt sugen?! himla billigt var det också...

eller ska man istället satsa på att tågluffa i europa? like coolare och lite mer annorlunda? :D



kyss

2010-02-07 @ 17:41:18
Postat av: anna

vad är yhai??

2010-02-08 @ 16:33:40
Postat av: agnes

thailand anna!

2010-02-09 @ 15:51:07
Postat av: uppdatera

2010-02-11 @ 14:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0