fäbon:)

hejhej
efter en helg/vecka hemma känns det skönt att vara hemma igen,mitt andra hem!
att vara hemma var underbärt,få träffa alla underbara kompisar och pussas och kramas!!
jätte konstigt att erica åker till norge och att vi typ inte ses förrän i sommar,inte okej!! men vi ska nog överleva,men jag kommer sakna dig enormt!

väl här i fäbon var allt som vanligt
fasst vi ahr inget handtag till ytterdörren så man måste gå in nere,väldigt jobbigt!!!
idag ahr jag emma frida o elin mest hängt,gått till hundfjället,klistrat klistermärken på våra mobiler,köpt en snowboard osvosv
vi gick förbi ica på vägen hem,köpte tacos,ÅT som om vi aldrig sett mat,det bästa var att det blev mat över,tacos till matlåda imorrn HURRA!

nu åer jag snart iväg för att jobba kväll,vi haren uthyrning ikväll med danskar,igeen
jag jobbar med agge och eva,det blir kanon:)

OM EN VECKA KOMMER JOSSEEEEEE
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0