just nu.

bra dagar har sprungit förbi
jag har vart ledig,grillat korv,kollat film,druckit goda drinkar osvosv
idag har vart en lång dag,vaknade och for ut i backen,käkade lunch vid 2
åkte lite till innan jag och frida tog bussen ner till byn
vi skulle shoppa loss på apoteket(hej vuxenpoäng?)
blev fast i byn i typ 2 timmar pga av kassa busstider,vi fikade och snackade skit
var hemma vid halv 7,duscade,slängde i mig en bit mat och åkte till jobbet,vår chef hämtade upp oss och vi åkte till experium för att bowla
jag var taggad,kastade typ två kast,jag SÖG och plötsligt var jag ej så taggad
kom hem vid halv 11,satte i mig en halv burk pepparkakor,en kaviarmacka och oboy,GÖTT

nu ligger jag här och tänker sova
imorgon ska jag ta tag i mitt liv
HADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0