sunday bloody sunday.

en lång dag på jobbet
men ja det gick ändå bra!!
vädret har ju verkligen spårat,igår gick det inte att gå framåt typ,såg ut som ett snömonster då jag var hemma!!
sen pratade jag med josselu och murran som befinner sig på nya zeeland och hoppar ur flygplan
det var kul! alltid skönt att veta att som lever,om än på andra sidan jorden! :)

på fredag kommer fin besök i form av annam och company
det kommer bli underbart! hoppas bara vädret vill vara vår kompis också!!

och imorrn äre måndag=ny vecka
helt stört att det är vecka 8!!? vad händer  jag har verkligen börjat gruva mig för att åka hem på riktigt
känns verkligen inte okej,men ja nu ska vi inte tänka på deet

LÖN på onsdag får ej glömmas!! tänker bjuda mig själv på god mat och en ny tröja!!
nu ska jag sova
4e heldagen på rad imorgon,bläk!

pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ajg som hade hoppats att dessa smeknamn skulle fa ett slut nar jag varit borta ett tag eller sa... naivt.

2010-02-22 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0