borta bra men hemma bäst,men vilket hem är hem eller vad?

JA
jag är hemmaaaa
pappa ville inte riktigt känna igen mig då jag stod på bron vid halv 5 på natten
men dom blev glada
erica bara skrek,världens bästa överraskning blev det tror jag haha!!!

igår blev det iaf utgång,och det är som skönt på något sätt att allt är somvanligt här hemma iaf!
träffade challan o anna o monica ute,det var guld!!
2 månader har gått men det känns inte som att jag avrt borta typ,fast ändå känns det as länge?
saknar sälen,snowboard och fäbon
men trivs ändå himla bra här hemma också,skönt att få lite distans till mitt märkliga liv i fjällen
ikväll blir det mega häng här hemma hos mig med alla som man saknat! det kommer bli grymt!
JOSEFINE BRÄNNSTRÖM KAN DU BARA KOMMA HEM KVINNA!!!!

och det sjukaste av allt är att typ halva tiden gått
när jag återvänder till sälen är det en vecka tills jossan kommer
då hon åker är det  typ en vecka till anna m kommer
sen är det typ 2 veckor till mamma o pappa kommer och sen är det typ bara april kvar o sen är jag hemma

22a april återvänder våra kära australien bor och så var vi alla samlade igen
allt är som vanligt fast inget är som förr,konstigt!

jaja nu ska jag ta tag i lite grejer som behöver fixas,imorgon ska jag på stan och SHOPPA tills jag dör!!
GÖTT
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0