bullbak och sjuka.

vaknade i morse och mådde röv,ont i huvet,bihålor och snoooooooooor
men efter lite nässpray,ipren och frukost kändes det lite bättre:)
jag o frida hade planerat att åka till experium med sebbe men vi kände som bara nej imorse
så vi har städat lite och sen har vi bakat bullar,jätte mycket bullar,jätte goooooda bullar
och då vi inte hade nån kavel fick gamla vodka flaskor funka

 

ikväll blir det tacos med jobbet och repan,sen fjällis,men ja jag ska ta det aslugnt!! men det kommer nog bli supermysigt!

är ledig imorrn också så jag hoppas att jag mår bättre då,så jag kanske kan ta mig ut och promenera elelr nåt annat!!

nu duschen!! det behövs vill jag lova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0