det är inte lätt när det är svårt.

hej!
livet här nere har verkligen börjat rulla på,jobb-fest-sömn-snowboard-jobb-fest-mat ja osvosv
känns väl ungefär som att jag alltid bott här,men jag trivs himla himla bra!
kände dock att jag längtade hem i fredags när challegumman fyllde 20 år och alla var samlade typ
fast det jag vill mest av allt är väl att ni kommer hit och hänger med mig!!!!!!!!!!!!!!

annars så känns min sjuka bättre efter några festfria dagar och mycket sömn,tänker nog bara vara hemma ikväll också men från måndag äre bara att köra igen!
temat i fäbod 1 i veckan har annars varit killar,karlar elelr karlslokar som vi numer döpt dom till!!
dom kan ju verkligen ställa till med problem alltså? och jag varnar er tjejer,det finns endel puckon här uppe,men jag ska peka ut vilka man bör hålla sig ifrån;) fast många är ju tevliga också,tack gode gud!

norrlänskan börjar också sprida sig,att få hurven är numera ett väl använt uttryck hemma hos oss,fast å andra sidan får man förklara gång på gång vad he betyder men jag tvivlar inte på att det snart kommer slå stort!
själv har jag snappat upp evas dialekt och lägger till ett "eller?" efter varje mening
ex:men vadå vi ska väl åka skidor imorrn eller? fast uttalet blir mer som elle,AS fult men ja man blir som man umgås haha
gött eller görtigt är också ett ord jag snappat upp,mkt bra!!

nej nu ska jag göra nåt vettigt,PUSSAR på er där hemma
snart ses vi hoppas jag
HADEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0