en sång för alla dom.

hej hopp!
igår var jag på hc och dansade till petter,det var GRYMT!
danne var här och det var superkul,helt enkelt kanoners
mindre kul var det att stiga upp imorse efter 5 timmars sömn,men jag är ändå piggare än vad jag trodde
vi hade ett litet möte och sen började jag inte jobba förrän halv 3 så anna boman lagade mat i stora mängder
köttfärssås,4portioner,flygande jacob 4 portioner(den blev för övrigt SUPERGOD!) och lite korvstroganoff
det är helt otroligt vad man uppskattar vanlig mat här,jag har vart lat på sistone och typ levt på makaroner och tonfisk,elelr typ pizza så ja det känns bra!!
sen är mitt nyårslöfte att sluta småäta en massa på jobbet,och hittills har det gått väldigt bra,lite disciplin har jag visst ändå!!
annars så bävar vi inför kylan som sägs komma,26 minus på torsdag,jag tycker redan synd om mina liftare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0