I´m in miami bitch.

hejhej
mycket kul har hänt i veckan!!
bowling,jag var väl typ sämst av alla,förstår inte vad som hände?
sen har jag åkt skidor!! det var skit kul,mina vader är dock döda!!
jobb såklart,och i söndags var vi på HC,promoe spelade(nivet svennebanan),GRYMT
fast alla i publiken var helt galna,värre än längstfram på e-type,stadsfesten fan!! hah
och igår hade jag världens bästa kväll typ,vi hade så sjut kul,jag älskar måndagsklubben!!
sara blev uppraggad av en brud,en kille i rutig skjorta trodde verkligen han var justin timerlake,folk sputade cider ur en sån slang från baren,tanter dansade på bardisken,emmas kille ville mest bli byglad och sofia letade efter tröjan

solade solarium idag och höll på dö.stört varmt,brände upp halva rumpan men annars var det skönt
jobbar hela dan imorgon,ska jobba till halv 11 på torsdag då vi hyrt ut hundfjället till 100 danskar,kommentarer är överflödiga.......
fredag hela dan innan jag äntligen får vara ledig!!!
ska ju ändå snöa nu 2 dar så jag missar ju inga underbara dagar förhoppningsvis!

pimpade även väggen ovanför min säng i brist på annat

åt mat på kyrkan igår också,huuur värt som helst,AS god grekisk mat och det bästa av allt,GRATIS!!

nu måste jag sova!!

pusspusshej


Kommentarer
Postat av: brumman

ÄLKSKAR ATT DU HAR EN BILD PÅ ALLEBALLE, miss u girl!

2010-01-27 @ 01:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0