KAOS.

det finns mycket att säga om gårdagen
för det första jobbade jag till halv 11,hyrde ut hundfjället till 80danska ungdomar+föräldrar
det var kaos
men jag och eva skötte det där ganska bra måste jag säga!
när jag kommer hem är det fest!! rickard fyllde 23 bast och halva fjället var i vår stuga
men jag chillade mest med min rosa pantern och smutsiga hår hehe
vid 12 gick folket ut,jag och august,som förövrigt var rätt rund om fötterna,stannade hemma
jag börjar göra mig i ordning för en god natts sömn,tar på mig pyjamas shorsten osv
DÅ plötsligt kommer olov micke martin emma och lisen från tvåan in med en jävla kundvagn som dom ställer på vårt köksbord
august taggar till och ropar på mig att följa med honom in i tvåan för att busa tillbaka,jag rycker första bästa skor jag kan hitta och ger mig ut,PANG ramlar jag,i mina shorts, i snön
ställer mig upp fortast möjligt och hör då hur micke och olof kommer skrikande
-VI SKA BROTTA NER DIG AAAAAAAH,typ
jag börjar såklart springa igen,och ramlar IGEN,micke lyfter upp mig vilket resulterar i att han ramlar,med mig ovanpå
tillslut springer jag tillbaka in till mig,med ett fett blåmärke på smalbenet,AJ

august komemr tillbaka och meddelar att han kletat ketchup på deras köksbord,BRA
vi går tillbaka för att titta och väl i tvåan blir det ett kaos utan dess like
sopor ut genom fönstret,cider i taket,fläktar som ramlar ner osvosv
jag går hem och lägger mig vid halv 2
hinner just så pass somna innan hela festen åtevänder,musiken dånar och folk måste bokstavligen ha hoppat på köksbordet
jag sätter in öronpropparna och får väl somna vid halv 4 kanske

imorse var det sådär hemma hos oss,man vågar inte gå barfota i köket då man knappt har en aning om vad det är för klet som ligger på golvet
men men kul var det!!
och i kväll händer spännande saker,men det berättar jag mer om sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0