kräk.

hejhej
har haft en superbra dag idag måste jag nog säga!!
vaknade typ vid 10,steg upp och for ut i backen med isabelle,måns och matilda!
vi åkte på östra och backarna var underbaraaaa! satte oss nere på fiket och jag var vrålhungrig och tänkte att hm man kanske borde beställa en hamburgetallrik,kollade på menyn,den kostar 90jävla kronor=blir inget av
snålade och beställde endast en hamburgare
när jag sedan kom och hämtade min beställning hade jag fått en hel hamburgetallrik ändå,han som lagade maten bestämde sig för att vara snäll,han tyckte väl jag såg hungrig ut haha
men ja jag var nöjd!!

åkte transportlift md måns till hundfjället för att börja jobba halv 3,vi skrattade hela vägen åt ingenting!! det var skit kul haha,hade fan ont i magen
jobbade med agge och eva,vi hade en rolig dag
fick skjuts hem från jobbet=guuuuuuuuuuuuld

har just kollat färdigt på the holiday,MYSIG FILM
men sen vill vi bara kräkas,har ätit alldeles för mycket godis,IGEN,varje jävla dag,det är inte okej längre
så bara därför har jag tänkt simma före jobbet imorgon!!!

på fredag har jag min enda lediga dag denna vecka,och ahr nog tänkt åka skidor!! jag taggar!!!

drömde för övrigt om er inatt tjejjer,josse erica och isabell,ni var här och överraskade mig,imorse när jag vaknade kändes det verkligen som att det var sant,men nej,jag blev lite ledsen då jag insåg att jag bara drömt.....menmen hihi
nu ska jag sova,och snora!! kommer nog vara tät i näsan i 5 månader......
jaja puss god natt


Kommentarer
Postat av: bellan

saknar dig :]

puss

2010-01-20 @ 11:45:07
Postat av: ljungpung

du är så söt gumman! Jag saknar dej så sjukt mkt! Nu är dags att du kommer hem, detta är inte kul längre! :( Men ha de så bra så höres vi, pussss <3

2010-01-20 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0