min kropp.

igår sprang jag 25minuter på löpbandet
idag har jag fan ont i varenda muskel i min kropp,mest ont i armarna vad hände där??
släpade mig ändå upp i backen,vi åkte 2 åk sen satt vi i våffelstugan och myste
om en vecka är det fasen lön!! HURRA,kan behövas

ikväll har vi typ personalkväll på jobbet,det kommer bli kul hoppas jag,om nån kommer komma haha
men lite häng med mina poolare tralalala
imorrn börjar fyra dagar md jobbjobbjobb,och dessutom är det ju måndagsklubben=veckans kanske bästa grej

och josse du får skriva hur mycket du vill på min blogg!! vi kanske ska börja dela för fan?
ett spännande uppläg liksom,en sesongare i sälen och en student i lule?
nej men pusshej

om den spelas 24-7 här hemma,JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0