på väg mot toppen.

idag är jag ledig!!
började dagen klockan halv 9(!!)åkte ner till byn med eva och isabell,handlade på ica och systemet och apoteket,myspys! skrattate ihjäl mig då den enda skivan eva hade var smurfhits och hon kunde ALLA låtar,haha
och idag öppnade superparken här i tandådalen! vi kände oss inspirerade och började steg ett mot en karriär som jibbare! jag har börjat åka med BÅDA fötterna ner,inom jibvärlden känt som att "switcha"
det gick ju över förväntan må jag säga!!
fast vädret var ju inte på topp,igen isade googles och isbitar i hela ansiktet,såg fan inte ett skit!
men KUL!

ikväll snackas det om att fara på innebandyn somsagt,jag är taggad!!
för övrigt så har halva januari redan sprungit förbi oss,inte okej,tiden går för fort!!!!
men allt är bra,förutom att jag äter hela tiden,konstant hunger!! vad händer?
jajajajajaj
pusshej

Kommentarer
Postat av: josskoss

anna boman har börjat bli en gayperson, hahah märkes bög. Det är inte okej och uppskattas inte!! För fan anna, visa att du är en norrlänning och ingen jävla mesig stockholmare där deras självförtroende sitter i märkena på kläderna!! mohaha, nä men serri, kul att du har kul :D:D

känner att jag saknat att blogga :P Så jag kommer nog skriva av mig här på din blogg. Tack

kyss

2010-01-17 @ 16:20:11
Postat av: Monica

ja josefine varför slutade du blogga

jag var en konstant läsare!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0