skidor singstar captain morgan kärlek osv.

oj vilken dag och kväll vi hade igår,och i måndags för den delen!!
åkte skidor verkligen hela dan igår,det var underbart,faaaaaaaaantastiskt!!!

annars så kämpar jag på på jobbet,det är kul men lite trögt ibland
är helt slut i huvudet idag också,kunde knappt räkna 1 plus 1 idag när jag skulle räkna kassan
ville bara skrika halleluja då jag fick gå ut i friska luften efter 9 timmar i bastun på poolariet!!
det finns ju as mycket att berätta egentligen men ja vissa saker bör kanske inte sägas här och annars vet jag inte vars jag ska börja typ
men ja imorgon ska jag åka snowboard halva dan innan jag jobbar,eva har köpt nya gula täckbyxor så hon vill ut i backen och glänsa,jag erbjödmig att följa!
ramlade för första gången igår,i transportliften HAHA inte okej,slog huvudet hårt som fasen,tur att jag köpt hjälmen!! men ja allt var måns fel så.....
richard kan ha fått en släng av magsjuka idag,känns lagomt kul då man bor i princip på varandra,men vi hoppas på att det är något annat som går över FORT!
NU ska jag peela mina fötter,dom är äckliga,josse och erica ni vet ju hur dom brukar se u,det är värre än vanligt!!
allt är klorets fel,kan jag bara sluta gå barfota?
sen blir det sömn för att få vara pigg imorgon!!:D
sen grattis till världens bästa erica som ahr fått jobb i norgeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
så jävla välförtjänt,PUSS

 


Kommentarer
Postat av: pungen

tjena tjejen, verkar som du har de toppen, ville bara säga att den dagen jag ska fara gick de fan inget sent flyg, de senaste som fanns var 18.50 så de verkar som jag måste dra då! Men vi får ju ändå en hledag together!! FINALLY!! :D ha de så bra de nu gumman, och ta de lungt! Älskar dej! <3

2010-01-16 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0