äääääääckligt.

vaknade tidigt imorse,typ0800
dusch,tvätt(2maskinerHURRA!),frukost,matlagning osvosv
går till jobbet och upptäcker att det är fantastiskt väder
om jag är bitter över att jobba inne,men jaaaaa varje dag! eller ja utom igår då det regnade hela dan
hur som jag gör det jag ska räknar kassan blablabla
1200 öppnar vi,släpper in en mamma och dotter och efter typ 15min kommer hon till mig och säger att det ligger en DÖD MUS och flyter i utepoolen
guuud vad äckligt får hon till svar,jag vet inte riktigt vad man gör men ja hon tipsar om att jag snabbt letar upp en håv och fiskar upp musen(ja hon var nog irriterad),men jag gör som hon säger
hittar typ den skabbigaste håv jag nånsin sett typ från 1843,beger mig ut och förbereder mig mentalt på vad jag kommer få se
och där ligegr den och guppar i kanten,blöt och stel och skitÄCKLIG
jag tar mod till mig,fiskar upp den och halvslänger håven under ett bord där ute,så nu ligger den där fint.........
hoppas emil inte är så äckelmagad och kan ta ahnd om den när han kommer,TACK!

annars läste jag 1a twilightboken igår igen,typ 4e gången
ALLTID LIKA BRA,EDWAAAAAAAAARD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0