beach 2010?

mamma pappa o nils har vart på besök i veckan
det har vart perfekt,att bo lite borta,äta god mat och mysaaa
men nu längtar jag till min kära fäbod!!

hur som så var jag o mamma på experium på bastuvärlden,det var underbaaaart
men där fanns en våg,en dum liten våg
i den sekund jag ställde mig där ångrade jag mig,där hadejag det liksom svart på vitt
viktökning=5kg!!!!!
så när jag kommer hem är det jag som köper ett gymkort,låser in mig däär och kommer ite ut förrän jag har en kropp som jessica alba,SåDESÅ!

men ja,mer kvinna att älska kanske?
nu ska jaag iaf sova,upp 0600 imorrn för att säga hejdå,sen hoppas jag på solning i soleeen

pusspusss

Kommentarer
Postat av: challe

bara ännu mer att älska som sagt :*

2010-03-11 @ 20:40:16
URL: http://clott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0