get it on.

bu
igår hade vi först påskmiddag på kyrkan,VEM VANN 2 BIO BILJETTER OM INTE JAG!!!!!
måndagsklubb sen,lika kul som vanligt
dock skit dålig musik?!!
men nog dansade jag ändå ska du se.August och jag tog en uppblåsbar corona,sen blev v fega,gömde den under ett bord och skvallrade
skrattade nog till jag dog!
efterfest med grabbarna,måns agge pj markus,vi åt mest mackor och skrattade

mådde bra imorse ändå,det var skönt!
har åkt bräda med måns,även om vi mest åkte lift och åt hamburgare på Fompes..............
aja ikväll blir det kanske trollteater,om måns orkar gå till hundfjället
DET ÄR JU SÅÅÅÅ JOBBIGT!
annars färgade jag ju somsagt håret och blev ett riktigt kex

sådär mamma,din dotter för tillfället!


Kommentarer
Postat av: pungen

Guuud vilken babe du vart ;) inte illa, skit snyggt! puuuuus

2010-03-31 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0