slag under bältet.

HELLUU
så helgen har vart grejt,alva åker hem imorgon så i lördags var det party för hela slanten
vi var utklädda och det var kul,jag var boxare,en grym boxare
mindre kul var att städa dagen efter,allvarligt det är ett under hur stökigt det var
bar iväg typ 8 sopsäckar med skräp och annat...........!!!

annars så är livet rätt okej just nu,våren har kommit på riktigt
sara hade visst solat i t-shirt idag!!!
själv satt jag inne på poolariet hela dagen,BALL
menmen nu är jag ledig två dar,fast det ska ju såklart bli mulet,oväntat nej!!
imorgon blir det upp 0700,frukost 0800 och sen snowboard lektion!!! jag taggar

hade för övrigt världens sämsta morgon på jobbet idag,allmänt seg och grinig,ett gäng killar som inte gjorde som jag ville och grädden på moset var när jag smällde dörren i min egen häl och blodet strömmade!
ville gråta men log och sa "ingen fara",fick halta hem,inte riktigt okej menmen
annars ringde danne och sa att han kommer våldgästa i april,HURRA!

har för övrigt väldiga shopping begär,kommer bränna varenda öre på kläder när jag kommer hem

gå på stan någon?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom till sthlm och gå på stan boman =D!

2010-03-16 @ 13:43:54
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0