trött.

Skellefteå har åkt hem igen
det känns lite tomt i rummet,särskilt då min roomie Elin åkt hem över helgen!!
Men ja vilket vecka det har varit,Trysil var heeeelt underbart,vilken off pist åkning,GAAAH
Sen har vi haft stråålande sol varje dag,tyvärr har det blåst storm men vad gör det,vi har njutit ändå
även unnit med lite party och dans i mängder!!
en mycket bra vecka helt enkelt!

imorse hade jag en arbetsintervju......via skype!!!? haha väldigt skumt men ja det gick bra iaf :)
idag väntar längdskidor plus jobb och sen en tidigt kväll ikväll!!!
imorgon står tjejdag på schemat,alla tjejjer här hemma är typ lediga eller jobbar halv dag så vi ska mysa och åka bräda!!!
sen så kommer min kära familj och hälsar på på söndag,det ska bli så mysigt!!!
inte okej att det typ är 6 veckor till hemfärd,det börjar närma sig

nae dags att steka ägg och pytt i panna!
pussss


ps erica ljung fixa et nummer man kan ringa till,jag måste ringa dig snart!!!


Kommentarer
Postat av: pungen

hehe ja jag ska, mitt jävla skattekort kommer ju aldrig så jag har inte fått mitt norka personnummer som jag behöver. Men jag borde firra ett nån gång nästa vecka ;)då ska vi prata i evigheter, vill höra allt nytt spännande som hänt :D

2010-03-05 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0