vecka 12 lets go

måndag-ledig,hoppat box med frida(!!),tacos,måndagsklubben
tisdag-jobbjobbjobb,lek+mat med jobbet på kvällen
onsdag-jobbjobbjobb,bada bubbel och snacka skit med jobbet
torsdag-jobbjobbjobb,åka med danne och britta till experium,äta mat och kolla på alice i underlandet!
det kommer bli en braaaa vecka!!

dessutom kunde jag ringa erica igår,det var alldeles underbart!!! även om samtalet bröts en sisådär 3 gånger
vad som suger är att jag jobbar 6 dagar i rad=LESS
missar dessutom hela oxborn session som är typ en skit stor snowboard tävling med snygga killar som hoppar jättehäftigt,fan!!!
menmen,jag får pengar! ;)

har för övrigt börjat inse hur mycket jag saknar att spela fotboll!!!!! typ det första jag ska göra då jag kommer hem!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: erica

De var så himla mysigt att prata med dej igår gumman, de behøvdes! :) Har længtat efter de!! ha de bra! Puss <3

2010-03-23 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0