"man skulle ha blivit påsatt av en skateare"

GOD JUL
hyran är betald och nu lever vi för fredagen,då är det lön!
vi har haft en jätte bra helg med massa julmys och avskedsfest för marlen din sten
mycket händelserik och kul kväll på alla sätt och vis!!
julmarknad på akerbrygge,spelkväll och mjuk pepparkaka på kvällen♥



 

annars jobbar vi verkligen hela och då menar jag HELA veckan,till och med lördag o söndag

pengar rullar in som det ska osvosv,nästa helg planeras resa till göteborg och sen ska vi ju typ hem hur fort går inte livet?

HADE


Kommentarer
Postat av: anna k

HAHAHA jag gillar att du har börjat skriva på bloggen i "vi" form. Fantastiskt, går ni ens på toalett ensamma nuförtiden?

2010-11-30 @ 23:02:21
Postat av: Sugermama

HAhahah! Vi två är?... Ett par? hahah sötnosar :) Saknar er redan, hur ska jag kunna somna ikväll utan er vid min sida? Ni vet att jag tycker det är drömläge;)



Puss puss

2010-12-02 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0