slim shady.

ännu en helg med besök har avklarats,denna gång av mor och far
guld att bli bjuden på mat och dricka,och jättemysigt att träffa dom!!
sen blev det även en riktig spontanare i lördags,med dans och utgång
mindre bra att jag inte tog mitt trikk-kort och att det självklart ska dyka upp kontrollanter på nattbussen,jag var snabbt ute och josse och marlene fick snällt följa efter och promenera hela vägen hem,hehe

sen har vi haft något slags problem med att prata sönder om kvällarna,vi kan aldrig somna?!
detta resulterar i jäääättejobbiga mornar där man bara vill sova tills man dör men verkligen måste stiga upp 06:45.............
jag jobbar på dagis(!!) i veckan, i väntan på att mitt kära cafe ska få slå upp portarna
älskar barn,byter blöjor och torkar tårar,sen är jag död så fort jag tagit sista trappsteget upp för de 5 våningarna
tur att vi har såkul tilsammans på 31kvm! ;)

 


Kommentarer
Postat av: agg3

Nu vill jag snart ha en invite till era 31kvm!

2010-11-20 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0