why is everything with you so complicated

mindre än en månad kvar till jul och jag längtar,jag längtar efter nära och kära som jag ska kramas med
sen längtar jag efter snööö och god julmat,aladdin askar fulla med choklad och JULKLAPPAR!
det ska bli underbart med jul

här i Oslo är det skitkallt och det blåser ju mer än på en fjälltopp,MEN vi trivs ändå!
i söndags jobbade vi hårt på julstämningen och vandrade upp och ner längs karl johan,det var jättemysigt!




nu taggar vi mest inför helgen som kommer!!
Marlenes sista(!!) helg som bosatt i oslo vilket ska firas med dunder och brak,det kan ju bara bli bra
håller alla tummar att småtjejerna kan hantera drickat haha
pusshej


Kommentarer
Postat av: Sugermama

I helgen vill vi inte veta av nått äckel i sängen, den här gången ska vi ut och dansa! ;)

2010-11-26 @ 11:40:08
Postat av: sugermama

I helgen vill vi inte veta av nått äckel i sängen, den här gången ska vi ut och dansa! ;)

2010-11-26 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0