ätasovajobbadö

goddag
2 fulla arbetsveckor är avklarade och jag är trött jämt
idag sov jag iaf till halv 12 och det var det skönaste på länge!!
sen har jag även hunnit med att vara på stan,konstigt hur det numera hör till min vardag att strosa nerför karl-johan och handla!!
idag var det dessutom en massa massa soldater fulla gatan,tydligen var det nån slags invigning som kungen skulle styra upp

 

hela lägenheten är nu ockuperad av skelleftebor,det är trevligt

ikväll ska vi därför dricka vin och ha de mkt bra,jag laddar!!

julia har flyttat hem vilket inneburit att jag och josse har bytt rum,från sviten till skrubben,så hela morgondagen sakll nog ägnas åt att städa!! men det tar vi somsagt imorgon
sen är det bara 15 dagar till lady gaga,tralalalaa

hoppas allt är bra med alla ute i världen! :)
hade


Kommentarer
Postat av: bello

saknar dej vännen!!!! pusskram

2010-10-03 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0