femjävladagar.

yepp så var det helt plötsligt torsdag
jag bränner pengar som aldrig förr på saker som är skittråkiga att köpa men som jag behöver typ sockar?
nojjar över hur allt ska bli men längtar ändå sjukt mycket, det är dags nu
kan för mitt liv inte förstå vad jag gjorde hela förra höste innan jag åkte till sälen!?

fångarna på fortet är ju för övrigt världens mest efterlängtade program, det är sjukt bra!!
sen börjar idol på tisdag,OM jag ska följa det på datorn jodå
annars ligger hela min garderob utspridd på mitt rumsgolv,jag hatar att packa
och lätt när man typ ska ha med sig kläder för ett års tid
inser också att jag inte har ett snyggt plagg typ,samt att jag tappa bort en t-shirt som jag köpte i gbg
VARS ÄR DEN!!!
jaja fick iaf klippa mitt hår igår,det var bra
nu kan det växa och frodas och bli långt längre längst!!!!!
jag var även och gymmade igår haha,min mage är ond idag men kul hade vi!!
lundberg jag hoppas att du inte glömt vad vi lovat varandra detta år
beach 2011 nu jävlar!!

nu duschen sen oth sen mat o mys
pusshej

Kommentarer
Postat av: blivande roomie

men klart att jag aldrig har glömt!!!

imorgon tror jag minsann att det är jhag som tar mig i kragen och städar läggan plus fixar garderob till dig och dessa kläder :)

välkommen till pp och sviten, see you at tisdag 14.40 jag hämtar upp! :D:D:D:

2010-09-03 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0