höst.

idag har jag gått vilse i frognerparken
på plussidan så var det strålande sol och ganska varmt samt att frognerparken är himla fin!
minus somsagt att jag inte hittade ut till det ställe jag kom ifrån vilket resulterade i en alldeles för lång promenad!!

nu är jag ju iaf hemma,alla andra jobbar kväll så jag njuter av ensamheten med lite blåbärs te och ägg
blir en tidig kväll ikväll också,jag är inte en rolig 20åring numera,inte josse heller, vi vill mest ligga och sova och jobba

annars så har jag och josse kommit fram till att vi inte äger ett klädesplagg som är snyggt
vi kan kanske vara dom skabbigaste som vandrat på oslos gator
josse blir alltså FÖRVÅNAD varje gång hon sminkat sig och tittar sig i spegeln,det är illa!! vi har därför bestämt oss för att vi helt enket får äta lite mindre mat denna månad och istället spendera pegar på kläder och andra tjejgrejer som kan behövas om man vill vara snygg, så på onsdag är det vi som spenderar en hel kväll på oslo city!!

en annan bra grej är att jag bokat en biljett till LADY GAGA herregud,spenderade en halv månadslön för en dålig sittplats där jag får sitta helt själv men vad gör det,jag har ju min älskling på scen, 17 oktober är nu det datum som jag håller högt på min lista!
sen är även en hemresa över jul bokad,23e december kommer jag vara back in town sen får vi se hur länge jag får ledigt från jobbet hehe
snakkes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0