lokalsinne köpes.

hej!!
jag är framme,lever och mår braaa
har till och med hunnit jobba 2 kvällar, på hm, larma larma larma,rydda rydda rydda osv!
men det var kul pengar är välkommet!!!
jobbar alltså åt adecco,anne koren är min bästa vän och ger mig jobb så fort det dyker upp
sen har jag en intervju på måndag= det går typ bra nu

sen är världen jävligt liten, en annan adecco tjej jobbade också igår och nog fan kommer hon från norsjö känner marklund och är 20bast,vad är oddsen!!?
men ja min första nya kompis iaf hurra!

sen har jag märkt att jag har världens sämsta lokalsinne,går vilse varje kväll då jag ska hitta hem från T-banan
inte okej,men ja jag hittar ju hem tillslut iaf!!
nu är det dags för fler jobbsök,sen handla mat

hoppas allt är bra med er vänner
vi hörs
HADE

Kommentarer
Postat av: marklund

efter att ha klurat en liten stund kommer jag fram till att det måste vara yvonne :D? gud vad roligt

2010-09-10 @ 13:37:42
Postat av: bennifer

Hej!

jag är också en tjej som har flyttat till oslo nyligen från sverige.

skulle du kunna skicka anne korens e-post adress då jag inte hittar den

Tack så mycket :D

2010-09-13 @ 12:22:01
URL: http://sssuccesful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0