tvåtusenochtio.

första halvan av året befann jag mig i tandådalen,där var det jobb  snowboard lite sömn mycket fest och alldeles underbara människor










det roligaste jag gjort  hela mitt liv punkt.

i maj kom jag iaf hem,då var det dags för sommar och allt vad det innebar boviken,jobb,stadsfest,somna i en släp,way out west













sen kom hösten och efter många om och men for jag till OSLO











och sist av allt har jag haft världen bästa jul/nyår hemma med världens bästa





tack och bock 2010,hej hopp 2011
pusspuss

ps det här var det jobbigaste blogginlägget jag nånsin gjort,så nu lär det dröja ;)!!


Kommentarer
Postat av: ebba

"Gilla" ;)

2011-01-06 @ 16:56:34
Postat av: Isabelle

Vilket år du haft Anna! Härliga bilder från Tandådalen tycker jag :D När kommer du hit?

2011-01-07 @ 19:15:31
Postat av: Challe

SJUKT va mörkt hår du hade förra vintern!?

btw så drömde jag vääärldens sjukaste dröm om dig inatt hehe.

Miss u puss

2011-01-11 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0