vuxen?

jag vet inte när man gick och blev typ vuxen?
när blev lediga dagar=dagar där man har så mycket ärenden att man inte kan sova längre än till 10 ändå?
idag har jag hunnit träna,städa och laga mat,nu måste jag ner på stan och byta ett par byxor,handla mat,städa mera,tvätta OSV

men ja tillbaka i Oslo efter en jul hemma,och jag har ju iaf den uppfattningen att hemma alltid är hemma och jag trivs såååå bra hemma!! MEN man måste nog vara borta för att uppskatta den lilla hålan däruppe,så jag har det sjukt bra här också :)
Josse och jag jobbar och tränar,äter och tittar på gossip och ibland ser vi på bio,ibland dricker vi vin och ibland,som ikväll har vi bjudit in till spelkväll!! KUL
vi har så mycket planer dessutom,vi ska hinna till stockholm,sälen,london så för tillfället lämnar man kortet hemma då man går utanför dörren!! det tråkiga är att man ändå har det svenska kortet......ILLA men ja nedräkning till lön idag,endast 10 dagar,jag borde överleva
bara jag slutar köpa chokladmjölk för 40NOK?!

nej nu måste jag skynda mig för att hinna med alla ärenden innan middagen(tacos!!) ska stå på bordet 19.00!!!!
HADE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna :D Jag är stolt! Värsta hemmafrun/gubben (är du killen eller tjejen i förhållandet?) Jobba hårt, så att ni har rås att shoppa mycket i S T H L M! :D

pussar

2011-01-18 @ 15:36:51
URL: http://jossanb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0